Bröstcancerföreningen Uppsala län 40 år – Jubileumsfesten

Här följer ett urval fotografier från jubileumsfesten. Varmt tack till alla som förgyllde kvällen genom sin närvaro, liksom till alla som på olika sätt bidrog till att festen kunde genomföras.

Den som har egna fotografier från festen att dela med sig av får gärna mejla dem till föreningens e-post så lägger vi in dem efter hand. Kom ihåg att skicka med lite information till bilderna, som t.ex. vad eller vilka de föreställer.

Festlokalen i väntan på gästerna. ©Bröstcancerföreningen Uppsala länBorden är dukade och väntar på gästerna. ©Bröstcancerföreningen Uppsala län

Styrelsen samlades och gick igenom alla kvällens hållpunkter. ©Bröstcancerföreningen Uppsala länStyrelsen samlades för att gå igenom kvällens program och hållpunkter. ©Bröstcancerföreningen Uppsala län

Rosa buketter väntade på inbjudna talare. ©Bröstcancerföreningen Uppsala länRosa buketter väntade på kvällens inbjudna talare. ©Bröstcancerföreningen Uppsala län

När det rosa skimret lade sig över festlokalen var det bara gästerna som fattades. ©Bröstcancerföreningen Uppsala länNär belysningen dämpades och det rosa skimret lade sig över festlokalen var det bara gästerna som fattades. ©Bröstcancerföreningen Uppsala län